KGBTR
arkadaşlar uçabilen fonksiyonel adımopter yaptım desteklerinizi bekliyorum. bir dahaki test uçuşu için bomba koyup vezirin şatosunu bombalamayı düşünüyorum.
arkadaşlar uçabilen fonksiyonel adımopter yaptım desteklerinizi bekliyorum. bir dahaki test uçuşu için bomba koyup vezirin şatosunu bombalamayı düşünüyorum.