KGBTR
Bizzat araştırdım. Reis bir mağarada kalıyormuş. kendisinin hz.mami'ye özendiğini düşünüyorum. Saray falan diyenler var onlara itibar etmeyin.
Bizzat araştırdım. Reis bir mağarada kalıyormuş. kendisinin hz.mami'ye özendiğini düşünüyorum. Saray falan diyenler var onlara itibar etmeyin.